GÖRELE TATİLİ

Tatil geldi geliyor derken, tatil bitti…Hatta neredeyse bir hafta geçti üzerinden.Ramazan geldi geliyor derken,geldi ve 3 günü bitti…Bazen heyecanla,bazen merakla,bazen de korku ile bekliyoruz ve çabucak geldiği gibi çabucak ta bitiyor…İşte bizimde heyacanla beklediğimiz tatilimiz doya doya eğlenerek geçti…Benim için biraz yorucu oldu ama oğullarım için müthiş bir tatil oldu.Ev dışında bir ortamda olmak benim için yorucu ve stresliydi.Çünkü kilidi olmayan dolaplar,korumasız pencereler ve sevilmekten şımaran 2 afacanla uğraşmak yordu açıkcası. Peki hiç mi keyifli geçmedi? Hayır,yorucu olmasına rağmen güzeldi.Memleketimi seviyor ve özlüyorum,özlem giderdim.Mis gibi havayı soludum,mis gibi pideler yedim,köy ekmeğinin kokusunu içime çeke çeke üzerine mis gibi tereyağ sürüp kahvaltı ettim. Nefis böğürtlenleri mideme indirdim. Denize girip bir güzel ferahladım, sevdiğim insanları gördüm.Uzun zamandır görmediğim kuzenimin çocuklarını gördüm,hiç tanışmadıklarımla tanıştım.İstanbul’da görüşemediğim yakınlarıma rastladım ve yine bir türlü kan vermeye gidemiyordum ki  bir de baktım kızılay çadır kuruyor hemen gittim kan verdim.Veee bir de oğullarımın gün içerisinde attığı sevinç çığlıkları ile huzur buldum…Eeee bundan güzel tatil olur mu? Olmaz…Oğullarımın tatili ise;

İlk kez uçağa bindik.(Bu arada bende ilk defa bindim.Yükseklik korkum olduğu için korkuyordum ama binince hiç korkmadım.Bulutları izlemek çok zevkliydi)

Bol bol çarşıyı gezdik…

101_7364

Çiçekleri kokladık ve annem ile babamın tüm çabalarına rağmen koparmayı başarık :S

101_7368

İlk defa bu kadar yeşili bir arada gördük…

101_7343

Dalından dut yedik…

101_7440

Özgürce çimenlerde yürüdük,koştuk,otları yolduk,kirlendik…

2 kere meşhur dondurmadan yedik ama annem gizli gizli daha çok yedi 😀 (Hasta olurlar diye korktum fazla yediremedim ne yapayım)

Dedemiz denize girince ağladık,soğuk olduğu için suya az girdik,kumla oynadık,kovamıza su doldurup suya doyduk,çakıllarla oynadık,güneşlendik ve üstümüz kirlenecek mi diye düşünemeden ısırarak bol bol domates ve meyve yedik.

IMG_3488Her gün kuşlara yem verdik,yakalamaya çalıştık.

Babamızın topladığı kızılcıkları yedik hala yemekteyiz,çok sevdik.

Denize gittiysek bir kere, gitmediysek günde iki kere parkta doyasıya oynadık.

IMG_3662Dalından henüz tam olmamış fındık yedik.

Geleceğimiz günden bir gece önce 9.GÖRELE KEMENÇE VE HORAN GÜNLERİ başladı ama ilk gecesini de  uyuduğumuz için gidemedik.Kısaca festivalden tek izleyebildiğimiz bu paraşüt oldu 🙂

Tüm bunlar dışında paşalarım bol bol şımardılar, kuralları yıktılar, rutinleri salladılar,amcalarını çok sevdiler,abilerini ağızlarından düşürmediler.Sabah uyanır uyanmaz babannilerini sordular.Her evde babannilerini aradılar.Annenin pabucunu dama attılar hep dedesinin yada anneannelerinin ellerinden yemek yediler. Gece uykularında bile babanni,dede,anneanni,baba,anne,parka,su(deniz),anne diye sayıkladı paşalarım.Kısaca çok güzel bir tatil geçirip evimize geldik.Düşündüğüm gibi sıkıntılı olmadı.Paşalarım da farkında onları kurtaracak bir dede,babanni ve aynuuuu yok 😉 Bilgisayarımı da özledim ayrılamıyorum ama sahur vakti yaklaşıyor kalkıp yemek hazırlayayım.Malum gün uzun,hava sıcak ama Allah sabrını veriyor…

Hayırlı sahurlar diliyorum,Allah orucumuzu kabul etsin.

Bu yazı GEZİ, TOPRAK İLE ARTUN kategorisine gönderilmiş ve , , , , , , , ile etiketlenmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

GÖRELE TATİLİ için 5 cevap

1. annesiningulu der ki:

festivalden kayınpederim de bahsediyordu 🙂

2. Sihirli Günce der ki:

Çok güzel bir tatil olmuş canım.İkizler doya doya tadını çıkartmışlar oraların.Tatilinizin iyi geçmesine sevindim.Hayırlı ramazanlar…

3. bucanni der ki:

Bence süper bir tatil olmuş. Nasipse bende bayramda karadenize doğru uzanacağım. Çok heyecanlıyım. Yeşilin, temiz havanın beni tazeleyeceğini düşünüyorum. Karadenizi seviyorum ; ) Sevgiyle…

4. Begonvilli Ev der ki:

Bugün hep tatil yazıları okudum, tatil fotoğraflarına baktım:)) Sizin görüntüler de harika. Sağlıkla ve mutlulukla daha nice tatiller!

5. dikisdersi der ki:

bir daha nerede bu kadar yeşillik eglence taze mevve dalında fındık bulacak çocuklar ,oynasınlar domateside döksünler üstlerine ,seneye daha çok var .bir memeleketimiz olsada gitsek dedirtti bu fotograflar ,sevgiler