Şelale Park ,Çiğ Köfte Partisi ve Sazova Parkı ESKİŞEHİR

Merhaba Arkadaşlar;
Bugün 13:00 itibari ile evime döndüm.Güzel bir tatil geçirdik ve şimdiden Pazartesi sendromuna girdik 😛 Tekrar hepinizin geçmiş Kurban Bayramını kutlarım.Bu tatili biraz Eskişehir ve birazda Ankara’da geçirdik.Biraz gezdik,biraz miskinlik yaptık ve birazda eğlendik.İlk postum Eskişehir’den olacak.
Burası Şelale Park.Çok hoş bir ortamı var.Biz sonbaharda gittik ama yazın sıcaktan bunalıp akşam soğuk birşeyler içmek için mutlaka gidilmesi gereken bir yer Şelale Park.Ayrıca çocuklar içinde bir oyun parkı bulunuyor.Konum itibari ile yüksek bir tepe oluşundan,bütün Eskişehir ayaklarınızın altında.
Akşam eve dönerken Eniştemizin yaptığı çiğ köfte teklifi ile birde güzel bir çiğ köfte partisi verdik evde.Sonra geldi sodalar,gitti sodalar…Sanırım çiğ köfte ve acıyı fazla kaçırmıştık 🙂

Ertesi gün Sazova Parkı’na geçtik.Sanırım gitmek için en doğru mevsimi seçmiştik.Yerlere dökülen yapraklar muhteşem bir görüntü oluşturmuşlardı.(Karlı görüntüde süper olur).Bol bol fotoğraf çektikten sonra içeriye girebildik.

Burasıda Park’ın tren istasonu.Park’ı ücretsiz olarak,trenle 20 dakikalık minibir seyahat ile gezme şansınızda var.Biz yarısını trenle yarısını da dolaşarak gezmeyi tercih ettik.
Burasıda Henüz tamamlanmamış Masal Evi.

Bir tanede gemi var.İçine girebiliyor,üzerinden parkı seyderebilir yada bölümlerini gezebilirsiniz.

Nasrettin Hoca göle maya çalıyor.

Bunlardan daha bir sürü var.En yakınıma onlar geldi.

Eğer Eskişehir’e yolunuz düşerse bence mutlaka uğrayın derim.

HAYIRLI,MUTLU HAFTALAR ARKADAŞLAR…

Bu yazı GEZİ, GÜNLÜK, HAYVANCIKLAR kategorisine gönderilmiş ve , , , , , ile etiketlenmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.