>kriz kriz kriz :'(

>🙁

Yine üzgünüm arkadaşlar.5 yıldır çalıştığım yerden ayrılcam.Ama sorun benden değil işlerimizden.Firmamızı kapatıyoruz çok üzgünüm insanın evi gibi oluyor.Kavga etsekte kızsam darılsamda burdaki abilerimi seviyorum ve onlardan ayrılcağım içinde üzülüyorum.İşlerinin bozulmasınada çok üzülüyorum.Zaten son bir yıl içinde işlerim oldukça bozulmuştu ve bir personel bendim ama yaklaşık 10-15 gün sonra kimse kalmayacak.Bir müddet işe girmeyi düşünmüyorumBazı yerleden soran oluyor ama düşünmüyorum.Bir daha aynı sektörde çalışırmıyım onu da bilmiyorum.Son zamanlarda malum işlerin bozuk olmasından dolayı çok yıprandım sanırım iyi bir tatil iyi gelecek bana diye düşünüyorum.Bakalım hayırlısı.
Ben dostane biriyimdir.İşten ayrılan abilerimide arıyorum yine bu abilerimide arıcam.Hele bir kızı var hastayım ona üniversitede okuyo psikolok olacak inşallah onunla bağlarımı koparmam diye düşünüyorum ama ben alışkanlıklarımı zor terkeden biriyim ve bu yüzden bu benim için zor olucak.8 senedir de çalışıyorum.Yeni iş yeni insanlar of alışmam zor olucak nasıl insanlara denk gelicem orasıda meçhul. ofofof sıkıntı bastı beni yine yawww.sevdiğim işide yapmıyorum bide o var ofofofofff.aslında kırtasiyeyi seviyorum çok zevkli ama insanlarla uğraşmak çok strestli bir iş açıkçası. ofoofofof daral geliyor bana.ne yapsam acaba :S
Bir yandanda evde yapıcaklarımın planlarını yapmaya başladım.Evde de otursam bir şeylerle uğraşmak istiyorum.Ben para kazanmadan duramam pasaj.coma el atmayı düşünüyorum ama becerebilirmiyim diye düşünüyorum.Bir zamanlar takı yapardım yine takı, bebek şekerleri elimden ne gelirse yapıp satmayı düşünüyorum.Ve bir teyzeciğim harika örgüler örüyor onun işlerinide satmayı düşünüyorum pasajtan hem bütçesinede katkıda bulunur.O zaman evdede boş oturmamanın zevkini çıkarmış olurum.İşe yaramak güzel evde boş zaman geçirmek,konu komşu dedikodu yapmak,dizileri takip etmek kötüüüüüü…Kafamı dağıtırım. çalışmaya alışan insan için evde oturmak zor olur diye düşünüyorum.Gerçi okulum var dersle falan pekte vaktim olmaz sıkılmaya :PBen kendime bol bol iş çıkarırım 😀

Tek istediğim şey Allahım ne verecek ne yaşatacaksan HAYIRLISI OLSUN…

Bu yazı GÜNLÜK kategorisine gönderilmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>kriz kriz kriz :'( için 4 cevap

  1. ebvata der ki:

    >Hakkında hayırlısı canım:)

  2. karabidikim der ki:

    >TEŞEKKÜRLER EBVATA HAYIRLISI EVET 😀

  3. sude naz'ın annesi der ki:

    >canım herşeyin hayırlısı..bi kapı kapanıyor yeni bir kapı açılıyor..hayyatın anlamı bu değilmi zaten..aslolan dostluklar,arkadaşlıklar,,kaybetmemek yitirmemek..öpüyorum

  4. karabidikim der ki:

    >teşekkürler sude naz'ın annesi.evet hayırlısı canım.haklısın allah her zaman bir şans daha verir.Bende öptüm tatlım minik kuşumuda öp benim için 😀

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir